Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за спирачна с-ма

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
    Лошшшша работа. Сега от нас направих кръгче до Слатина, не се оправи... Явно майстор, трябва да обезвъздушава. Ще са лошо дадени 30-40 лева
    Направи го сам. Веднъж се наложи да обезвъздушавам с шест годишната ми дъщеря. Поради липса на други хора наоколо
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Направи го сам. Веднъж се наложи да обезвъздушавам с шест годишната ми дъщеря. Поради липса на други хора наоколо
      Честно ли ..... не ,че не знам как, ама не ми се занимава. Да махам джанти, гуми, да помпам, трябва и втори човек, сам не става...

      sigpic
      Alfa Romeo 159 EX

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
        Честно ли ..... не ,че не знам как, ама не ми се занимава. Да махам джанти, гуми, да помпам, трябва и втори човек, сам не става...
        Може и сам, но джантите пак се свалят иначе е трудно. Взимаш едно маркуче от катетър мушкаш ключето с което ще работиш звезда или лула на пробката. Слагаш маркучето да събираш течността в нещо и развиваш пробката. Системата е направена да е винаги под налягане и течността почва да тече и въздуха с нея. Става бавно, но става. Само не забравяй да доливаш в казанчето да не глътне пак въздух.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Може и сам, но джантите пак се свалят иначе е трудно. Взимаш едно маркуче от катетър мушкаш ключето с което ще работиш звезда или лула на пробката. Слагаш маркучето да събираш течността в нещо и развиваш пробката. Системата е направена да е винаги под налягане и течността почва да тече и въздуха с нея. Става бавно, но става. Само не забравяй да доливаш в казанчето да не глътне пак въздух.
          Само не разбирам това как става.Били разяснил ако обичаш.
          Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
            Само не разбирам това как става.Били разяснил ако обичаш.
            Действието на цялата система се основава на законите на хидростатиката, тоест при натиск върху течността налягането се предава към всички посоки еднакво.
            При натискане на педала се създава налягане 5-8 МРа, течността не се свива.
            Главния спирачен цилиндър е конструиран така, че изключва влизане на въздух в системата, това се постига с един обратен клапан и с пружина с определена сила.
            Така, че при отпускане на педала в системата остава налягане до 100 кРА.
            Това осигурява при малки пробиви в системата да не постъпва въздух, а да изтича спирачна течност, която се набавя при спиране от резервоара.

            Размерите на съдчето за спирачната течност също не са случайни, подбират се така, че да не навлиза въздух при наклони.
            Постарах се да го обясня елементарно и без излишни подробности за да е по лесно разбиране
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:19.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Действието на цялата система се основава на законите на хидростатиката, тоест при натиск върху течността налягането се предава към всички посоки еднакво.
              При натискане на педала се създава налягане 5-8 МРа, течността не се свива.
              Главния спирачен цилиндър е конструиран така, че изключва влизане на въздух в системата, това се постига с един обратен клапан и с пружина с определена сила.
              Така, че при отпускане на педала в системата остава налягане до 100 кРА.
              Това осигурява при малки пробиви в системата да не постъпва въздух, а да изтича спирачна течност, която се набавя при спиране от резервоара.

              Размерите на съдчето за спирачната течност също не са случайни, подбират се така, че да не навлиза въздух при наклони.
              Постарах се да го обясня елементарно и без излишни подробности за да е по лесно разбиране
              Итиресно ми беше как системата ще има ВИНАГИ налягане,когато отвориш пробката за обезвъздушаване и си сам и нямаш необходимия уред с който да направиш налягане в системата.

              Този метод / обезвъздушаване на самотек/ бих казал е рисков ,особено когато става въпрос за спирачки .Защото вероятноста да остане системата с въздушна възглавница и голяма.

              Благодаря за елементарното обяснение.Хубаво е че четеш техн.литература ,но трябва и да се поизцапаш малко за да разбереш че не винаги написаното на хартия отговаря на практика.
              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                Итиресно ми беше как системата ще има ВИНАГИ налягане,когато отвориш пробката за обезвъздушаване и си сам и нямаш необходимия уред с който да направиш налягане в системата.

                Този метод / обезвъздушаване на самотек/ бих казал е рисков ,особено когато става въпрос за спирачки .Защото вероятноста да остане системата с въздушна възглавница и голяма.

                Благодаря за елементарното обяснение.Хубаво е че четеш техн.литература ,но трябва и да се поизцапаш малко за да разбереш че не винаги написаното на хартия отговаря на практика.
                Този метод е да си прибереш колата за да не караш съвсем без спирачки. Литературата съм я учил. За разлика от вас не се образовам от интернет.
                Вие с това цапане в Пловдив сигурно доста мърляви ходите. Прочети ми темите по технически въпроси и тогава ми говори пак.
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:56.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Този метод е да си прибереш колата за да не караш съвсем без спирачки. Литературата съм я учил. За разлика от вас не се образовам от интернет.
                  Вие с това цапане в Пловдив сигурно доста мърляви ходите. Прочети ми темите по технически въпроси и тогава ми говори пак.
                  Как ходим в Пловдив може сам да се убедиш,като ни посетиш.А иначе ще се възползвам от съвета на Марк Твен в подписа ти,и спирам да споря с ТЕБ .
                  Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                    Как ходим в Пловдив може сам да се убедиш,като ни посетиш.А иначе ще се възползвам от съвета на Марк Твен в подписа ти,и спирам да споря с ТЕБ .
                    Много високо мнение имаш за себе си, ако мислиш, че споря с теб. Обикновено дори не отговарям на лаици.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Много високо мнение имаш за себе си, ако мислиш, че споря с теб. Обикновено дори не отговарям на лаици.
                      Лаик си ТИ!

                      Убао си учил, НО не си се научил!!!

                      За сметка на това си се научил мнооо добре да копираш писания от НЕТЯ!!!
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #26
                        Хаяско, ето това е копи- пейст:

                        http://prikachi.com/images/856/7189856r.png
                        Attached Files
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:13.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #27
                          Добре де... Като нее натиснат педала (спирачката) буталцата на помпата са си в краино положение нали?! При това положение от казанчето спирачната течност безпрепятствано минава през помпата и отива към всеки апарат спирачен (ето защо ако се среже маркуч си изтича от там каквото е имало в казана или ако се отвие пробка също) След като се натисне педала се "прекъсва" връзката към казанчето а течноста която се намира в помпата се изтласква под налягане към спирачните апарати! Като се отпусне педала и буталцата на помпата отидат пак в краино положение се "отваря" пак път към казанчето, където да се върне и течноста от апаратите... Незнам но Вие много сложно го изкарвате че е всичко това а то не е
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #28
                            В крайна сметка, прецених че, ако махна задна дясна гума и отвия пробкат, оставя течността да потече сама ( след някоя и друга минута ), на финала ще се обезвъздуши системата. Поправете ме, ако не съм прав

                            sigpic
                            Alfa Romeo 159 EX

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
                              В крайна сметка, прецених че, ако махна задна дясна гума и отвия пробкат, оставя течността да потече сама ( след някоя и друга минута ), на финала ще се обезвъздуши системата. Поправете ме, ако не съм прав
                              А ако има въздух в задно ляво!? От къде ще излезне тои!
                              Лично аз преди да правя каквото и да било бих огледал много внимателно от къде е изтекла старата течност!
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                А ако има въздух в задно ляво!? От къде ще излезне тои!
                                Лично аз преди да правя каквото и да било бих огледал много внимателно от къде е изтекла старата течност!
                                Колата не е карана 3 години Близо. Стои си пред нас и от време на време се пали. Още преди да спра да я карам, от време на време ми присветкваше удивителната за спирачна течност. Предполагам, че от някъде сълзи, но не намирам откъде. Преди няколко дни ( като пуснах темата ) сипах чисто нова спирачна течност и, до момента никъде не е дало признак, че тече. Огледах за течове на всякъде

                                sigpic
                                Alfa Romeo 159 EX

                                Comment

                                Working...
                                X